Kayako
Kayako jest firmą obsługi klienta z siedzibą w Londynie, w Wielkiej Brytanii. Kayako tworzy oprogramowanie obsługi klienta i pomocy technicznej, z którego korzystają firmy, aby komunikować się i wspierać swoich klientów. Obecnie firma obsługuje 50 000 klientów w ponad 100 krajach, w tym w Peugeot, De Beers, NASA i American Motorcyclist Association.
Kayako to serwis internetowy do obsługi klienta z doświadczeniem w zakresie wsparcia technicznego. Jest w stanie wspierać przez e-mail i akceptować aplikacje, poprzez czat, rozmowy lub samoobsługowe centrum, przechowuje także całą historię obsługi klienta.

Services
- Obsługa akceptacji aplikacji za pośrednictwem poczty e-mail.
- W pełni funkcjonalny czat dla wsparcia i strony internetowej.
- Monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym.
- Śledzenie i nagrywanie rozmów telefonicznych.
- Centrum samoobsługowe.
- Rozszerzone przepływy pracy i reguły.
- Niestandardowe pola w aplikacjach, czatach i kartach klientów.
- Profile klientów i organizacji w CRM.
- Obsługa wielu taryf.
- Zarządzanie odpowiedzią na wnioski i terminem udzielenia zezwolenia.
- Określ godziny pracy dla dokładnego monitorowania wydajności.
- Automatyczne reguły eskalacji.
- Aplikacje mobilne na iOS, Androida, Windows i Blackberry.
- Czat mobilny z bramą Jabber.
- Ponad sto gotowych raportów z serwisu wsparcia.
- Twórz niestandardowe raporty.
- Zaplanuj z automatycznym wysyłaniem na e-mail.
- Wielojęzyczna obsługa klienta.
- Pełna kontrola nad wyglądem.
- Interfejs API REST do integracji z aplikacjami i systemami serwerowymi.