Kayako

Kayako jest firmą obsługi klienta z siedzibą w Londynie, w Wielkiej Brytanii. Kayako tworzy oprogramowanie obsługi klienta i pomocy technicznej, z którego korzystają firmy, aby komunikować się i wspierać swoich klientów. Obecnie firma obsługuje 50 000 klientów w ponad 100 krajach, w tym w Peugeot, De Beers, NASA i American Motorcyclist Association.

Kayako to serwis internetowy do obsługi klienta z doświadczeniem w zakresie wsparcia technicznego. Jest w stanie wspierać przez e-mail i akceptować aplikacje, poprzez czat, rozmowy lub samoobsługowe centrum, przechowuje także całą historię obsługi klienta.

product

Services

  • Obsługa akceptacji aplikacji za pośrednictwem poczty e-mail.
  • W pełni funkcjonalny czat dla wsparcia i strony internetowej.
  • Monitorowanie odwiedzających w czasie rzeczywistym.
  • Śledzenie i nagrywanie rozmów telefonicznych.
  • Centrum samoobsługowe.
  • Rozszerzone przepływy pracy i reguły.
  • Niestandardowe pola w aplikacjach, czatach i kartach klientów.
  • Profile klientów i organizacji w CRM.
  • Obsługa wielu taryf.
  • Zarządzanie odpowiedzią na wnioski i terminem udzielenia zezwolenia.
  • Określ godziny pracy dla dokładnego monitorowania wydajności.
  • Automatyczne reguły eskalacji.
  • Aplikacje mobilne na iOS, Androida, Windows i Blackberry.
  • Czat mobilny z bramą Jabber.
  • Ponad sto gotowych raportów z serwisu wsparcia.
  • Twórz niestandardowe raporty.
  • Zaplanuj z automatycznym wysyłaniem na e-mail.
  • Wielojęzyczna obsługa klienta.
  • Pełna kontrola nad wyglądem.
  • Interfejs API REST do integracji z aplikacjami i systemami serwerowymi.